Vysokovýkonný Laser 4. třídy

Cena aplikace – jedno místo 150 Kč, cena aplikace – dvě místa 200 Kč

Doporučuje se obvykle 5-10 aplikací. Aplikace 2 – 3x týdně.

Léčebný účinek vysokoenergetických laserů je účinnější a výsledek terapie je dlouhodobý. Využití dvou vlnových délek laseru současně (808 nm/8W + 980nm/10W) dochází k rychlému a účinnému termickému efektu a také pomalejšímu, avšak trvalému biostimulačního efektu.

Náš nový laser je nyní 100x silnější než používané lasery předchozí generace.

Laser terapie Praha - Rehabilitace Dubanska

Laser 4. třídy – laseroterapie

Nejčastější diagnózy (Indikace)

Zmírnění bolesti/rychlý účinek

Biostimulace hlubších tkání více jak 2 cm od pokožky

Zmenšení svalového napětí

Zvýšení tkáňové flexibility jizev a měkkých tkání

Zmírňuje a léčí bolestivé a zánětlivé stavy různých úseků páteře, kloubů, problémy hluboce uložených svalů a vazů, tenisový loket, golfový loket, syndrom karpálního tunelu, syndrom rotátorové manžety, bolesti úponů, šlach a svalů (entezopatie), bolestivost ramene, ostruha patní kosti apod.

Léčebné účinky laseroterapie

biologické účinky zvýšení buněčného metabolismu

zvýšení produkce ATP

zvýšení syntézy enzymů, zvýšení teploty tkáně

protibolestivý účinek

zvýšení roztažnosti kolagenových vláken

zvětšení lokální cirkulace a zároveň snížení svalového napětí.

je to propojení rychlého protibolestivého účinku (díky termickému efektu) s dlouhodobým regeneračním účinkem (díky biostimulačnímu účinku).

Princip laseroterapie

Jde o využití dvou vlnových délek a spojení rychlého a účinného termického efektu a také

pomalejšího, ale trvalého biostimulačního efektu. Spojení dvou vlnových délek sondy (808 nm/8W + sonda 980nm/10W). Díky tomu je práce vysokoenergetických laserů účinnější a výsledek terapie je dlouhodobý.

Speciální adaptér adaptér Deep Intratissue Laser Adaptery pro určený pro co nejpřesnější a nejefektivnější léčbu hluboko položených tkání. Jde o speciálně navrženou optickou soustavu umožňující vytvoření laserového svazku takovým způsobem, aby došlo ke kompenzaci ztráty energie v povrchových tkáních. Tento speciální adaptér omezuje termický efekt v kůži a podkožní tkáni. Jeho další výhodou je

preciznější lokalizace postižené oblasti.

Výhody námi nabízené laseroterapie:

Krátká objednací doba na laser.

Kvalitní obsluha laserové terapie – odborný zdravotnický personál.

Vysoce výkonný léčebný účinek Laseru – biostimulační laser i vysokovýkoný laser lze ve vhodých případech efektivně použít v kombinaci s léčbou naší razovou vlnou, špičkovým přistrojem od švýcarské firmy Storz Medical.

Špičková a dostupná laser terapie v lokalitě Praha 10 a Praha 4, v pražských čtvrtích: Záběhlice, Hostivař, Chodov, Strašnice,  Zahradní město, Košík, Jížní město, Vršovice.